فیلم فور ایرانی
دانلود نسخه جدید بازی نبرد قبایل Clash of Clans v7.156.1 :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ب.ظ

دانلود نسخه جدید بازی نبرد قبایل Clash of Clans v7.156.1

 در این نسخه مشکل لودینگ بازی برای شما و هم کلنی هاتون کاملاً حل شده.


مژده : نسخه جدید بازی clash of clans نسخه ۷٫۱۵۶٫۱ با لینک مستقیم برای اندروید در سایت آپدیت شد.


این بازی یک بازی خارق العاده فوق العاده اعتیاد آور است و حتی میتواند جیب شما را خالی کند. در این بازی میتوانید به صورت آنلاین با دوستان خود متحد شوید و به جنگ دیگر قبایل بروید.

با جنگ با دیگر قبایل و در صورت پیروزی میتوانید غنایم با ارزشی به دست آورید. هم چنین شما میتوانید در دنیا یا در کشور خودتان صاحب امتیاز و رتبه شوید.

این بازی از بهترین و پرطرفدارتین بازیهای IOS بود که به تازگی به اندروید نیز راه یافته است.

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید...

در این بازی باید قبیله خود را به پیروزی برسانید . clash of clans یک بازی استراتژی جنگی است. دهکده خود را رونق ببخشید و با هزاران کاربر آنلاین مسابقه بگذارید و بجنگید.

این بازی کاملاً رایگان است اگر چه برخی آیتم های بازی پولی هستند . برای خرید این آیتم ها شما نیاز به این دارید که اکانت گوگل شما شارژ داشته باشد .

برای شارژ اکانت خود باید گیفت کارت گوگل پلی تهیه کنیدید.

 .:DoWnLoaD:.

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۱۹)

عااااااااااالییییییییی
حاجی ایول دمت گرم ک لینکشو زود گذاشتی
مخلصم
ریدین
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
آقا فایل دانلود کوشش پس!؟؟؟؟؟؟ میشه بگید کدوم فایل رو ازکجا میشه دانلود کرد
پاسخ:
لینک ها تصحیح شد!
دانلود با لینک مستقیم
چرا دانلود نمیشه باید چیکار کنم تا دانلود شه
پاسخ:
لینک ها تصحیح شد!
اقایییون ساییت دست گلتون درد نکنه.ایول داری
خاک تک سر بازار با این همه ادعاش
پاسخ:
D:
خواهش می کنم!
مرسی واقعا عالی بود .
پاسخ:
نظر لطفتونه
سلام روی گوشیه من میزنه not install ایراد کار کجاست؟؟؟
پاسخ:
دوباره دانلود کنید یا ورژن گوشی شما کم تر از 4.0.2 است
دارم دانلودش میکنم ولی نمیدونم بالا میاره یا نه. خدا کنه بالا بیاد !!!
مرسییییییی
ف اقا دستتون درد نکنه تک هستید .ممنونم
سلام دستتون درد نکنه. ده بار از بازار نصب کردم نشد.  ولی یه بار ابدیتش رو از ایجا گرفتم مرسی. مشه بگید واسه خرید جم چه طور اقدام کنم؟؟؟؟؟؟؟!
پاسخ:
از سایت های زیاد می تونید بخرید
دستتون درد نکنه واقعا عالیه ....                                                              
پاسخ:
نظر لطفتونه  3>
thanke you.............واقعا ورژنش عالیه...مرسی
پاسخ:
نظر لطفتونه  3>
مررررررررررررررررررسی
پاسخ:
نظر لطفتونه  3>
واقعا ممنوووون
پاسخ:
نظر لطفتونه  3>
اینجا دانلود میکنم چرا بر روی زبان فارسی نمیره همان زبان اینگلیسی میره ؟
پاسخ:
زبان English هست دیکه!
سلام.بازی کلش من قفل شده ونمیتوانم وارد شوم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی