آموزش رفع مشکل دریافت نکردن جم الماس در iOS
خیلی از بازیکنان که از دیوایس های اپل اعم از ایفون / ایپد و … استفاده میکنن به راحتی توسط
گیفت کارت ایتونز میتوانند در بازی جم کلش اف کلنز را خریداری کنند
اموزش خرید جم الماس در ایفون و ایپد قبلا گذاشته شده است
و برای مطالعه ان میتوانید به لینک روبرو بروید (آموزش خرید جم الماس در ایفون )
اما برخی مواقع کاربران دیوایس های اپل به هنگام خرید جم الماس پس از خرید بسته مورد نظر خود
مشاهده میکنند که هیچگونه جم الماسی به اکانت آن ها اضافه نشده است
ولی موجودی از اپل ایدی ان ها کم شده است . خوشبختانه جای هیچگونه نگرانی نیست .
شما به راحتی میتوانید جم الماس خود را پCapssture آموزش رفع مشکل دریافت نکردن جم الماس در iOSس بگیرید. برای اینکار با این اموزش همراه شوید
ابتدا نرم افزار ایتونز را روی کامپیوتر خود نصب کنید
سپس از بخش ورود اپل ایدی و رمز ان را بزنید و روی دکمه Sign In کلیک کنید
پس از ان طبق تصویر زیر در پایین صفحه در قسمت Manage روی گزینه Account کلیک کنید
حال در صفحه باز شده در قسمت Purchase History روی گزینه See All طبق تصویر زیر کلیک کنید
حال در صفحه ایی که باز میشود هر چیزی اعم از اپ / بازی و … که توسط گیفت کارت ایتونز خریداری کرده اید
را نشان میدهد همراه با تاریخ و زمان خرید
گزینه خرید جم الماس را پیدا کنید سپس بر روی فلش سمت چپ کلیک کنید و گزینه Report Problem را بزنید
توسط این کار کمپانی اپل جم های خریداری شده که به شما تعلق نگرفته است را پس از ساعاتی به شما
باز میگرداند اگر جم ها به اکانت شما اضافه نشد کافیست به پشتیبانی سوپرسل ایمیل بزنید و یک شات (عکس)
از قسمت خریداری جم که فلش سمت چپ را زدیم و گزینه Report Problem را زدیم بگیرید و برای پشتیبانی سوپرسل
ارسال کنید و توضیح بدین که جم الماس خریداری کردین ولی به اکانت شما اضافه نشده است
متن مورد نظر هم به صورت زیر میباشد
Hi , i have some problem . i bought a box of gem for my account but they haven’t been add to my account
please help me and say what should i do? thanks