فیلم فور ایرانی
دانلود نسخه ی 1.1.5 xmod برای اندروید و ios :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷ ب.ظ

دانلود نسخه ی 1.1.5 xmod برای اندروید و ios

دانلود هک بازی کلش اف کلنز , حمله آزمایشی در کلن وار

در این آموزش شمارو با تنهاترین راه هک بازی کلش اف کلنز آشنا میکنیم

این آموزش شامل هک حمله آزمایشی در کلن وار,جستجوی غنایم بالا,ضد غارت کردن بازی و . . .

در ادامه مطلب جدیدترین نسخه بازی برای دانلود قرار دارد و میتوانید همراه با آموزش از آن استفاده کنید

توجه : این تقلب فقط مختص Clash Of Clans نیست و می تواند برای بازی های دیگر

نظیر Boom Beach و Candy Cush و Subway و  …  نیز مورد استفاده قرار بگیرد

Xmodgames از سری نرم افزارها و ابزارهای تقلب و هک در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است که هم اکنون در برترین های اندروید به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach نیز پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید . این نرم افزار در ابندا با نسخه های چینی و بعضا روسی منتشر شد که هم اکنون جدیدترین نسخه کاملا انگلیسی از آن در اختیار شماست .

Xmodgames 1.1.5

همان طور که می دانید Clash Of Clans از برترین و شاید اصلا بتوان گفت برترین بازی استراتژیک دنیاست و از دسته بازی های آنلاینی است که به دلیل آنلاین بود و دخیره اطلاعات در سرور بازی و ارتباط دائمی با آن هک و مود برای آن تقریبا غیر ممکن و شاید ناموجود باشد . اما در این پست قصد داریم به معرفی روشی برای مقداری تقلب در بازی( نمی توان نام آن را هک گذاشت)  بپردازیم .

زمانی که نرم افزار رو نصب کردید و آن را باز کردید لیستی از بازیهایی که در کوشی خود نصب دارید نمایان میشود

در این لیست حتمآ کلش اف کلنز هم خواهید دید

بر روی بازی کلیک کنید (لانچ ور نزنید)

آموزش هک کردن بازی کلش اف کلنز

 

پاییین کادر یک صفحه آبی است به نام اینیستال مود یک فایل نصبی بسیار کوچک است آن را نصب کنید وزمانی که نصب شد لانچ رو بزنید

آموزش هک کلش اف کلنز

دانلود نرم افزار xmod  نرم افزار هک بازی های آندروید

وارد بازی میشوید و میبینید یک X سمت راست تصویر نمایان است

این یعنی باز مود شده و دیگر نیازی به هیچ کاری ندارید و از آن لذت ببرید

آموزش هک کل اف کلنز


توضیح در مورد گزینه های موجود در صفحه

آموزش کار با نرم  افزار x-mod

Gold More Than = تعداد طلایی که جستجو میکنید

Elixir More Than = تعداد اکسیری که جستجو میکنید

Dark Elixir More Than = مقدار اکسیر سیاهی که جستجو میکنید

توجه: در جستجو مثل زمان معمولی از شما سکه کم میشه و تا زمانی که نتیجه جستجو مثل درخواستی شما نباشد جستجو ادامه دارد.

حتمآ باید گزینه Searc Switch به صورت ON باشد

 

سعی کنید گزینه meet all the conditions همیشه On باشد تا همه موارد را جستجو کند

Keep Active هم عملیات ضد غارت را انجام میدهد ولی توجه داشته باشید که همیشه دستگاه آندروید شما روشن بماند

و گزینه آخر هم Sandbox attack برای حمله آزمایشی است

در صورتی که گزینه ON باید میتوانید به دوستان خود برای امتحان قدرت یا حتی شوخی حمله کنید

در زمانی هم که میخواهید حمله امتحانی وار انجام دهید حتما باید این گزینه فعال باشد و زمانی که میخواهید کلن حریف را مشاهده کنید در واقع به او حمله امتحانی میکنید

امیدوارم از این آموزش رضایت کامل داشته باشید

.::Download::.

 فرمت : apk
حجم : 5 مگابایت
نسخه : 1.1.5
شرکت سازنده : xmodgames
امتیاز از گوگل پلی : 4 از 5
اندروید : 2.3 به بالا
این نرم افزار نیاز به روت دارد

سازگار با نسخه ی 7.1.1 کلش اف کلنز

دانلود ورژن 1.1.5 برای اندروید

دانلود ورژن 1.1.0 برای Ios

نظرات  (۳۲)

۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۴۹ صادق جده خواه
سلام من وقتی تمام این کار ها رو انجام میدم و وارد بازی میشم وقتی روی ضربدر کلیک میکنم یه چیزی مینویسه و چهار تا گزینه میده که باید اون چهار تا رو انجام بدم این مشکلش چیه
پاسخ:
عکس بدید

manam hami n moshkelo daram

من مود رو نصب میکنم ولی وقتی لانچ رو میزنم معمولی میاره
مشکل چیه؟
روت برای تبلت سامسونگ خطر داره
پاسخ:
اشتباه انجام ندید خطر نداره!
روی بلو استکس روت شده اجرا نمیشه؟
پاسخ:
تست نکردم ولی میشه
سلام برای من نسخه1.6.3. است اصلا شکل ایکس سمت راست گوشیم نمیاید
پاسخ:
اسکرین شات بدید
اقا من مود رو نصب میکنم بازی رو اجرا میکنم ضربدر نمیاد بلو استکس دارم
پاسخ:
بلواستاک روت شده باید باشه!!!
من تمام کارهارووانجام دادم ولی وقتی روی لانچ میزنم از بازی میره بیرون الان چیکار کنم؟

پاسخ:
تو مود های جدید کلش اف کلنز که ایکس مود داده برای منم مشکل داره اندروید شما ورژنشو میشه بگید؟؟
۴.٢.٢

پاسخ:
برای منم همین مشکله باید اندروید آپدیت کرد :|
مشکل از ورژنه اندوریده
توی مود های کلش اف کلنز 3 تا مود قبلیشو نصب کن کار می کنه
سلام عزیزم اگ میشه به سوالم پاسخ قانع کننده و کامل بدین من گوشیمhtc هم روته همxmodنصب کردم فقط مشکلم اینه ک اینستال مود رو میزنم نصب نمیشه همش filedمیده چیکار کنم خواهش میکنم حوابمو بدید ممنونم
پاسخ:
چه اروری میده؟
ورژن چنده اندروید شما؟
من تمام مراحلو درست رفتم و انجام دادم ولی وقتی وارد بازی میشم و میخام  مقدار اسیر وطلارو وارد کنم یه صفحه ای باز میشه ک برام مفهوم نیست میشه لطفا کمکم کنی خیلی ممنون میشم ازت!
پاسخ:
اسکرین شات؟؟؟؟
سلام. خسته نباشید، من وقتی نصب میکنم و وارد میشم به جای ضربدر یه روبات گوشه میاد کلیک که میکنم 4تا گزینه میده که میگه باید اونا رو انجام بدم لطفا راهنمایی کنین

پاسخ:
اپدیت کنید یا گوشیتون روت نیست
کار نمیکنه که
من تبلتم روت هست و قبلا از  xmod استفاده می کردم ولی الان که نصب کردم بجای ضربدر یه ربات میاد میشه کمکم کنید

پاسخ:
روی عکس ربات سمت راست کلیک کنید
بعدش یه منو میاد سمت چپ پایین
Xmod
نوشته کلیک کنید و برنامه ایکس مود باز میشه ورژن جدیدش اینجوری برای فیلم برداری از بازی و....
گوشی سامسونگ رو چجوری باید روت کرد. 
لایک عالی
برا من ایکس نمیاد چند تا حروف انگلیسی میاد که میزنم روش چهارتا گزینه میاد
سلامعاغا این چیه رو دلینک دانلود کلیک میکنم تبلیغات میاد
برنامرو باز میکنم اون رباتم ک هستو میزنم.وقتی ک باز میشه فقط ی گزینه Xmodداره با اون ۴ تایی ک بالاشه اون یکی ک بغل گزینه Xmodهستش نیس 
سلام . اقا ios هم باید روت بشه !!!؟؟؟؟
پاسخ:
yes
دمتووووووون گرم عالی بود....لااااایک
چگونه میشه رو بلواستکس روت شده انجام داد من بلواستکسم روت است مود کلش هم نصب کردم چطوری راهش بندازم تو روخدا کمکم کنید؟
باسلام وخسته نباشید من گوشیمو روت کردم وxmodرو نسب ومود هم کردم ولی گزینهی xنمی یاد ما چی کار کنیم
لینک دانلودش برای ایفون کجاست
کسانی که ایکس مود چهارتا گزینه میاد باید زبان گوشیتونو انگلیسی کنید 
سلام... Ios.. باید روت بشه یا جلبریگ؟؟؟ 
پاسخ:
جلبریگ
ببخشید من ایکس مود رو نصب کردم واینستال رو زدم  و اسم وشکل سه تا نرم افزار رو مینویسه چیکار باید کنم اسم نرم افزار ها یکیش دکتر باتری یه ،هر دفه که میرم داخل ایکس مود عوض میشه لطفا زود تر جوابم رو بدید
پاسخ:
اون که تبیلغات نرم افزاره!
ببخشید اینستال رو که زدم باید چیکار کنم منتظر بمونم ،راستی بستگی به وای فای نداره چون اینجا وای فای نداریم واینترنتم تری جی نیست ممنون 
پاسخ:
منظورتون دقیق نفهمیدم
یه عکس میگیرید برای من بفرستید؟

۱۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۰ امیرحسین
سلام اصن تو بلواستکس درست کار میکنه یا نه
پاسخ:
کار میده
واسه من نمیاد دانلودش یک صفه سیاه میاد نوشته اکس مود کیلیک نمیخوره

برای مشکل ارور باید گوشیتونو انگلیسی کنید. اگه درست نشد برید برنامه مدیریت روتتون رو داده هاشرو پاک کنید 
همونclear data


دوستان موقع استفاده ازxmod باید گوشیتون زبانشenglish باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی