فیلم فور ایرانی
حل ارور 0xc000007b در Gta V :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ق.ظ

حل ارور 0xc000007b در Gta V

ارور “The application was unable to start correctly (0xc000007b). Click ok to close the application ” در بازی GTA V

http://active-game.in/wp-content/uploads/2015/04/GTA-V-Fix-Errors-Lags-Crash-and-problems-600x322.jpg

راه حل : این ارور دلیلش اختلال در فایل های System32 در مسیر Windows است...

اموزش و دانلود فایل ها در ادامه ی مطلب...

 فایل های DLL را که ما برای شما در زیر آماده کرده است

 و پنج فایل mfc100u.dll ، mfc100.dll ، msvcr100_clr0400.dll ، msvcr100.dll و msvcp100.dll است را در مسیر

C:\Windows\System32

بریزید و نرم افزار Net Framwork 4.6 را هم دانلود و نصب کنید.حتما 100% حل می شود.

دانلود DLLهای جادویی برای حل ارور (0xc000007b) 

دانلود Net Framwork 4.6 برای کامپیوتر

نظرات  (۱۳)

۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۴۳ مهدی نوریزاد
سلام این دی ال ال ها که کپی نمیشه ویندوز خطا میده چی کنم؟
پاسخ:
چه خطایی؟
سلام

نرم افزار هنگام نصب اروره view details  میده

لینکای دانلود خرابن
پاسخ:
ok shod
کپی نمیشه.
فایلا این یوزن. 
پاسخ:
ok shod
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۰۹ مهدی نوریزاد
پیام میده میگه تو ویندوز هست تری اگین میده و نمیزاره کپی کنم
من وقتی لانچرو میزنم این ارورو میده please run grand theft auto v using playgta v چیکارش کنم دارم گیج میشم....

من اینکارارو انجام دادم اما بازم همون ارور رو داد
لینک ها خراب
پاسخ:
فی..لتر شده!
وقتی میخوام سوار ماشین بشم.بازی میاد بیرون و پیغام stop working میده.کمکم کنید چی کار کنم

سلام

خواهش می کنم منو کمک کنید من نسخه ی 14 دی وی دی بازی رو

خریدم 65 گیگه کامل نصبش کردم کرک و یه آپدیت رو هم کپی کردم

این فایلی رو که شما گذاشتید رو هم دانلود کردم و در پوشه ی system32 کپی کردم اما همچنان این مشکل وجود داره خیلی تو اینترنت گشتم حتی به من گفتم در ویندوز 64 بیتی باید در پوشه ای به نام sysWOW64 بریزم این فایل ها رو اما این کارو هم کردم درست نشد

لطفا کمکم کنید  یا در اینجا جواب بدید یا به ایمیلم جوابو بفرستید

با تشکر

پاسخ:
بله والا من راهی پیدا نکردم اون سایتی که می فروخت بازی رو فیل*ر شده! اگه می تونید دانلود کنید نسخه ی ریلودد رو دانلود کنید من دارم راضی ام! اصلا ارور نداده
سلم لطفا کمک کنید هرسایتی رفتم جواب ندادن.من تو 72% بازی گیر کردم اونجا که باید ون پلیس رو بدزدم وقتی ون رو سوار میشم و ب محل مورد نظر میرسم گرافیک بازی افت میکنه و همونجا ارور STOPED WORKING رو میده    اینم مشخصات ارور:    Problem Event Name:    APPCRASH
  Application Name:    GTA5.exe
  Application Version:    1.0.350.1
  Application Timestamp:    5540c256
  Fault Module Name:    GTA5.exe
  Fault Module Version:    1.0.350.1
  Fault Module Timestamp:    5540c256
  Exception Code:    c0000005
  Exception Offset:    000000000141ccdc
  OS Version:    6.1.7601.2.1.0.256.1
  Locale ID:    1065
  Additional Information 1:    fab5
  Additional Information 2:    fab51ff0faeca171fbf6ae4e7ad0164b
  Additional Information 3:    14eb
  Additional Information 4:    14eb972eea61122fdfdb38143a105df0

   تو جاهای دیگه ی بازی هم این ارور رو داشتم اما دفه ی بعد ک وارد بازی میشدم درست میشد و گرافیک بازی هم دچار مشکل نمیشد. لطفا جواب بدید ممنون                               
سلام 
من بازی رو اجرا میکنم ارور 0xc000007b رو میده باید چی کار کنم لطفا بگید
سلام 

من dll هارو کپی کردم ولی باز این ارور 0xc000007 میاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی