فیلم فور ایرانی
راهی برای نجات از قحطی در کلش آف کلنز :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

راهی برای نجات از قحطی در کلش آف کلنز

راهی برای نجات از قحطی در کلش آف کلنز

راهی برای نجات از قحطی در کلش آف کلن

در ابتدا باید دلایل وضعیت کم شدن غارت منابع را توضیح می دهیم و اتفاقاتی که افتاده و راه هایی برای نجات در قحطی در بازی کلش آف کلنز را بررسی می کنیم و این مطالب پس از بررسی های مختلف ما در فروم های خارجی ، بازیکنان ، کانال های مختلف تلگرام و … این راه ها توسط بازیکنان ارائه شده است ، این مطلب صرفا برای افرادی نوشته شده است که دائما از ما راه حل می خواهند و این مساله قحطی در کلش آف کلنز فراگیر است و دوستان باید مطلع باشند که راه حل اساسی دست سوپر سل است که باید تغییراتی در بازی بدهد ، تا مشکلات حل شود ، شما هم اگر راه و روشی را ابداع کرده اید در قسمت نظرات سایت برایمان بنویسید تا دیگران نیز استفاده نمایند ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید …


همانطور که می دانید بعد از آپدیت بزرگ بازی کلش آف کلنز و تغییرات گسترده و مخصوصا تان هال یازده که در مطالب قبل توضیح دادیم که سوپرسل نباید این کار را می کرد ، به هر حال در این بازی شاهد نقاط مثبت و منفی زیادی بودیم که بزرگترین جنبه منفی این آپدیت از دید من و حتی اکثر بازیکنان از بین رفتن وضعیت فارم (غارت) ، سهولت در شیلد گیری و محافظت از منابع بود ! که نگهداری و حفاظت از منابع را سخت کرده است ، سیستم پرسونال بریک که بازیکنان دیگر قادر به آنلاین بودن زیاد نیستند ! مثلا شما با کلی زحمت با حملات زیاد یک میلیون لوت بدست می آورید و حال سیستم پرسونال بریک شما را می اندازه بیرون و مورد غارت قرار می گیرید و اگر حریفتان هم قوی باشد نزدیک به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار لوت خود را در عرض ۵ دقیقه از دست می دهید ! بازی تا اندازه ای پیش رفته که دیگر  کارگران زیادی از کار بیکار شده اند و همچنین نیروهایی در کمپ ها بازنشستگی شان را اعلام کرده اند !

اما در واقع سیاست های سوپرسل مبنی بر از بین بردن سهولت جمع آوری منابع چه بوده است ؟
سوالی که شاید خیلی از کارکنان انجمن سوپرسل هم از پاسخ آن اظهار بی اطلاعی کردند و یا شاید از گفتن آن طفره می روند ، البته برای ما خیلی واضح و مبرهن است که دیگر بازی بدون استفاده از جم امکان پذیر نیست ! که یکی از نکات کلیدی همین جا است.

کلشری بنام Daddy کسی که قبلا در فروم سوپرسل ادمین بوده است و این کلشر (Daddy) که در جامعه مجازی Clash Of Clans جایگاه بخصوصی و احترام ویژه ای هم دارد ، از طریق کانال خودش اعلام می کند که : به سوپرسل از درون بازی پیغام داده ام و پرسیده ام آیا سوپرسل می خواد Farming (جمع آوری سریع و راحت منابع) را از بین ببرد ؟ که ساعتی بعد جوابی دریافت می کند : بله !

همچنین در یک پست Anoushka از کارکنان سرشناس شرکت سوپرسل کامنتی رو در زیر یکی از پست ها می گذارد به این مضمون که:  سوپرسل می داند این آپدیت کام بعضی از بازیکن ها را تلخ کرده و بازی کردن دیگر سخت شده است بنابراین این شرکت فعلا در حال آنالیز داده ها هست تا یک مدرک محکم بدست بیاورد و شاید تغییری ایجاد شود ، همانطور که پس از هر آپدیت بزرگ دیگر مقداری تغییرات جزئی در آن به وجود آمده است و مثلا همین گزینه تغییر نام دهکده فقط یکبار به گفته خودشان بر اثر خواسته های فراوان بازیکنان بود و به این کار راضی شدند .

به یاد می آورم که بعد از انتشار تان هال ۱۰ هم وضعیت لوت به همچین وضعیتی دچار شد ولی نه دراین حد ، چرا که زمین های مرده حذف نشدند و سیستم پرسونال بریک هم در آن زمان خبری نبود و با زدن تان هال هم شیلد می شد گرفت ولی با تمام این گزینه ها این سیستم برای تان هال ۱۰ به مرور زمان بهتر شد
یکی دیگر از دلایلی که توضیحات Daddy را به حقیقت نزدیک می کند : خارج شدن مپ های مرده از سیستم سرچ بازی هست ! که خیلی ها به امید آن بازی می کردند و لوت جمع می کردند و راهی به غیر از آن را دیکر بلد نیستند که الان به نظرم سیستم سرچ هنوز دارای اشکالاتی است به طور مثال بنده دو اکانت دیگر دارم که تقریبا چهار یا پنج روز یکبار به آنها سرکشی می کنم و سازنده های طلا و اکسیر را فقط تخلیه می کنم ،  اما نکته جالب در اینجاست که این مدت تنها یک اتک به دهکده خورده یا بعضا حمله ای صورت نگرفته با اینکه تمام سازندها پر از طلا و اکسیر هستند ‼
من حس میکنم سیاست سوپرسل دراین قائله،تشویق بازیکنان به سمت یادگیری روشهای صحیح بازی ،استراتژی های حمله و شرکت کردنشان به صورت حرفه ای در کلن وار ها است تا شاهد برگزاری مسابقات بیشتر ، گردهمایی های مختلف و بزرگتری شبیه مراسم  Clashcon درسطح جهان باشیم ، البته نباید از کسب درآمد چندین میلیون دلاری برگزاری چنین مسابقاتی برای سوپرسل هم چشم پوشی نماییم ،همچنین فروش میلیونی جم به بازیکنان لیگ افسانه برای ماندن در رقابت اولین ها و برترین ها و … چرا که این بازیکنان به راحتی حاضر نیستند اکانت های لول بالای خود را به سادگی رها کنند و فخر فروشی شان به کلشرهای دیگر را متوقف نمایند !
نظر شما چیست ؟

ولی واقعا راه حل زنده ماندن دراین شرایط قحطی و سختی چیست؟
پاسخ این سوال ساده است : قناعت کردن !

حملات متعدد و پشت سر هم بدون اهمیت به از دست دادن کاپ با استراتژی گوبلین برچ برای دریافت غنایم و مقادیر اندک حتی در تولید کننده های طلا و اکسیر که توضیحاتش را در پست های قبلی برایتان آورده بودیم .

یا قناعت کردن به همان تولید کننده های مان و جمع آوری همان کالکتورها و ماین هایمان ، می توان گفت با جمع آوری ۳ روز از این تولید کننده هایمان و اندکی جم یا چند حمله کوچک، بتوان یک وسیله دفاعی را آپ کرد ! پس آپدیت کردن تولید کننده ها را هم اینک در اولویت بیشتر قرار دهید ، اگر هنوز جای ارتقاء دارد.

با یک حساب و کتاب سر انگشتی مثلا در تان هال هشت و بالاتر ، ۲ روز ۹ ساعت و ۸ دقیقه ۳۴ ثانیه طول می کشد تا کالکتورها ماکسیمم پرشود و ۲ روز و ۲ ساعت طول می کشد که تمام تولید کننده های سطح ۱۱ ماکسمم پر شود و ۱ روز ۱۶ ساعت هم طول می کشد تا تمام تولید کننده های سطح ۱۰ ماکسیمم پرشود.

درست است که ممکن است حملاتی به شما صورت گیرد ولی همانطور که گفتم من در آزمایشی که کردم یکی دهکده هایم مورد حمله ای هم قرار نمی گرفت و کالکتورهایم پر شده بود ! که این امر نشان دهنده این بود که در سیستم سرچ جدید دهکده مرده حذف شده است و یکی از عواملی که باعث حمله می شد همین کالکتورهای پر بود که توسط برنامه های جانبی ربات و یا ایکس مود تشخیص و پیدا می شد که الان می بینید این برنامه ها هم نیز با سرچ های فراوان تا حد خالی شدن منبع طلا شما پیش می روند و دهکده قابل قبولی هم پیدا نمی کنند ! همچنین اگر جزء آن دسته از کلشر هایی هستید که جم می خرید می توانید برای راحتی خیال تان دیگر جم هایتان را خرج خرید شیلد کنید تا با خیالی اسوده تر و با هزینه کمتر و اعصابی !  آرامتر نسبت به جمع آوری منابع اقدام کنید.

به هر حال این تنها راه هایی بود برای کلشرهایی که با سیستم جدید نمی توانند کنار بیایند ، چرا که اگر جزء این دسته کلشرها نیستید می دانید که راه حل شما حمله کردن و بردن تروفی به بالا و حملات با نیروهای قوی و زیاد برای کسب جوایز لیگ است و به هر دهکده باید به چشم یک دهکده در کلن وار نگاه کنید معمولا جوایز و لوت های لیگ کریستال به بالا خیلی راضی کننده است و شما بعد از چند حمله بزرگ در یک یا دو روز قطعا می توانید یک وسیله یا نیرویتان را آپ کنید که در کنار آن هم می توانید جم هم خرج کنید !

البته استراتژی های مختلف نیز موثر است و یکی از مشکلاتی که کلشرها بیان می کنند این است که نمی توانم اکسیر بنفش جمع کنم ، خب طبیعی است که در اینجور مواقع باید بیشتر روی باراکس های اکسیر سیاه تان تمرکز کنید و نیروهای کلیدی حملاتتان بیشتر مینیون ، گولم ، هوگ رایدر ، ویچ و … باشد تا بتوانید منابع اکسیر بنفشتان را صرفه جویی کنید و جمع آوری کنید.

شما چه راه هایی پیشنهاد می کنید و بنظرتان چگونه باید غارت راحت تری کرد ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
active game

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی