فیلم فور ایرانی
دانلود کرک v3 بازی Grand Theft Auto V :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۰۸ ب.ظ

دانلود کرک v3 بازی Grand Theft Auto V

کرک V3 بازی Grand Theft Auto V برای رفع مشکلات هرچه بیشتر و کامل تر کردن بازی توسط 3DM منتشر شد و حال آماده ی دانلود از لینک مستقیم میباشد. این کرک در حال حاضر کاملترین کرک میباشد و مشکلاتی که در کرک قبلی را نیز برطرف میکند. روش اجرای آن هم به این صورت است که ابتدا کرک را در محل نصب بازی خود ریخته و باید آن را از Luancher.exe کنید. هم اکنون میتوانید نسخه ی 3DM کرک v3 بازی Grand Theft Auto V به صورت جدا و هم با آپدیت 2 از لینک مستقیم دانلود نمایید.

Grand Theft Auto V Crack V3 Cover

| قابل اجرا روی تمامی ویندوزهای 7،8 و 8.1 |

| Grand Theft Auto V Crack v3-3DM

  • حجم کرک بازی : 1 مگابایت
  • پسورد فایل های فشرده : www.game2dl.com
بخش دانلود

آموزش نصب GTA V Crack v3 :

اول از همه تکلیف خود را با ویروس کشتان حل کنید و مسیر نصب ، مسیر دانلود و استخراج کرک نسخه 1 و آپدیت ها را اعتمادسازی کنید، تا این بلای جان مزاحم نشود. سپس فایل بالا با برنامه idm را دانلود کنید و سپس آنتی ویروستان را غیرفعال و خاموش نمایید و حالا با برنامه winrar فایل های بالا را از حالت فشرده خارج نمایید. بعد از استخراج شما یک پوشه با نام Crack خواهید داشت. شما باید وارد پوشه ی Crack شوید و حالا فایل های داخلش را Copy کنید و در محل نصب بازی Past نمایید، اگر از قبل کرک وجود داشته باشد، باید برای موقع پیست کردن گزینه copy and replace را که موقع past کردن ظاهر میشود، بزنید. در آخر با توجه به نوع سیستم تان نرم افزارهای لازم برای اجرای بازی یعنی vcredist و DirectX که در پایین پست قرار دارند را از زیر دانلود و نصب نمایید.

اشتباهات شما  :

– دقیق نخواندن این مطلب

– حذف شدن فایل 3dmgame.dll به دلیل اعتمادسازی نکردن ویروس کش

– استفاده نکردن از ویندوزهای آپدیت شده و جدید و استفاده از ویندوزهای قدیمی

توجه بسیار مهم!!! :حتما موقع نصب آپدیت آنتی ویروس را خاموش کرده و مسیر آپدیت را همان جایی انتخاب کنید که فایل اجرایی بازی در آن است.

نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی که حتما باید نصب شوند :

توجه : موقع نصب برنامه های زیر باید به اینرنت وصل بمانید، تا آخرین نسخه آن ها دانلود و نصب شود.

 


نظرات  (۷)

سلام من مشکلم اینه که رو فایل Launcher وقتی run  میکنم اجرا میشه لود هم میکنه وقتی میخواد بره تو منوی صفحه اولیه مینویسه شما باید یک بار به اینترنت وصل شوید و نسخه اصلی را نصب کنید تمام کرک ها رو هم امتحان کردم،تمام آپدیت ها رو هم همینطور چیکار کنم؟
help me plz
tarikhe pc to bebar aghab
سلام خواهش میکنم جواب بدین من همه اینکاراو کردم ولی الان ارور
stop working میدهچیکار کنم؟
سلام این اررور من بود برای کرک v1  الان کرک شمارو نصب کردم ارور میده که فایل playgtav.exe رو اجرا کنم که وقتی اجرا میکنم  بازم فایده ایینداره چیکار کنم؟


roblem signature:

  Problem Event Name: APPCRASH
  Application Name: GTA5.exe
  Application Version: 1.0.323.1
  Application Timestamp: 5527f187
  Fault Module Name: GTA5.exe
  Fault Module Version: 1.0.323.1
  Fault Module Timestamp: 5527f187
  Exception Code: c0000005
  Exception Offset: 00000000011352f4
  OS Version: 6.1.7601.2.1.0.768.2
  Locale ID: 1065
  Additional Information 1: d5b4
  Additional Information 2: d5b40afa369b250f6e6ffc1eba13ffd0
  Additional Information 3: 5631
  Additional Information 4: 563111da3075b4c58b24f5b179d9ad60

Read our privacy statement online:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
  C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt

سلام. من بازی رو نصب کردم و کامل تا آخرین آپدیت و کرک بازی رو نصب کردم. ولی توی بازی وقتی که
میخوام سنگر بگیرم یعنی میرم کنار دیوار و Q رو میزنم
بازی گیر میکنه و ارور Close The Program میده
لطفا جواب بدید.
سلام شما میگید برای رفع خطای activiaton required باید تاریخ رو به زمانی که بازی میکردی برگردونی ولی من تازه اولین باره نصب کردم تا حالا بازی نکردم هم نصب کردم بعد وارد شدم این خطا اومد چیکار کنم ؟؟؟؟
سلام چجوری باید دانلود کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی