فیلم فور ایرانی
بایگانی ارديبهشت ۱۳۹۴ :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

۴۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۵۴ ب.ظ

خرید لایسنس نود 32

برای خرید لاینسس نود 32 روی لینک زیر کلیک کنید

خرید لاینسس نود 32


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۴
active game
سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ

دانلود بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای PC

بازی Witcher 3: Wild Hunt برای PC توسط کمپانی WB Games منتشر شد. بازی ویچر 3 : وحشی شکار را کمپانی لهستانی CD Project Red تولید کرده و توسعه داده است. داستان بازی The Witcher 3 درباره سرگذشت یک شکارچی جهش یافته به نام Geralt Rivia است. بر طبق اسطوره ها و روایت های افسانه ای کتاب ساپووسکی ویچرها جادوگرانی هستند، که در دروان طفولیت برای کارهای خارق العاده تربیت می شوند و به توانایی نبرد با نیروهای ترسناک اهریمنی را بدست می آورند و این دسته از انسان ها بخش عواطف و احساسات در آن ریشه می خشکاند و به جای آن خصوصیات و مهارت های بوجود می آید که می توانید با موجودات و هیولاهایی که کسی توانایی مقابله در برابر آن ندارد، به مباره بپردازند و همچنین Witcher ها مهارت خلق معجون های جادویی را هم دارند. خیلی از ویچرها از این مهارت جنگی خود کسب درآمد می کنند و با هیولاها و موجوداتی که روستاها را مورد تهدید قرار می دهند ، مبارزه می کنند و به ازای آن پول می گیرند. اما Geralt تنها ویچری است که با بقیه متفاوت است و دست سرنوشت پیمان بسته است او را برترین ویچر در جهان لقب دهد.


داستان بازی به اتفاقات بعد از نسخه دوم اشاره دارد و گرالت الان دیگر پیر شده است ، ولی هنوز زرنگ بودن و چالاکی خود را حفظ کرده است. شروع بازی از جایی است که گروه The Witcher 3: Wild Hunt

شورشی Wild Hunt  تمام روستاها را مورد غارت و تهاجم قرار میدهند و هر ده و روستایی که سر راهشان قرار بگیرد به آتش می کشن و از طرف دیگر پادشاهی Nilfgaard به پادشاهی شمالی حمله کرده است و قصد تصرف آنجا را دارد. با این وجود حالا گرالت باید تصمیم بگیرد به کمک مردم غارت زده برود، یا با پادشاهی Nilfgaard مبارزه نمایید و یا با گروه اشباح Wild Hunt که به دنبال او هستند به جدال بپردازد. بر اساس تصمیم های مختلف شما ،بازی 36 پایان متفاوت خواهد داشت. ویچر 3 لذت یک گرافیک نسل هشتمی را به شما گیمرها خواهد چشاند و موتور گرافیکی بازی RED Engine 3 است به همین دلیل بازی قطعا گرافیک بسیار بالایی دارد. در این نسخه طبق گفته ی سازندگان کیفیت Texutre این بازی بسیار بالا میباشد و حال تصور کنید، که محیط بسیار بزرگ این بازی که دقیقا 20 درصد بازی افسانه ای The Elder Scrolls V: Skyrim است را باید با چه سخت افزاری پردازش کرد. همچنین این بازی دارای 12000 انیمیشن بوده که باعث میشود تک تک اجسامی که در اطراف خود میبنید به یک شکل نباشند و بسیار متفاوت تکان بخورند. هم اکنون نسخه GOG بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کامپیوتر را با حجم 25.3 گیگابایت با لینک مستقیم در ادامه مطلب برای شما قرار داده ایم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۳۷
active game
جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ب.ظ

مپ تان هال 7

http://active-game.in/wp-content/uploads/2015/05/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D9%81%D8%AA.jpg

در این پست برای شما دو نقشه جدید ساختمان مرکزی هفت قرار دادیم که یکی برای کلن وار و دیگری نقشه فارمینگ برای محافظت از منابع شما

این نقشه ها همگی دارای ایر سوییپر هستند و به همگی از جدیدترین نقشه های بازی کلش اف کلنز به شمار می آیند

برای دیدن این نقشه ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۴۱
active game
جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ

مشکل X در برنامه ایکس مود

برای Android  4.4.4 یا قبل از آن باید گوشی را از قسمت settings آن بر روی Dalvik Mode” مطابق شکل زیر قرار دهید:

1. از قسمت setting گزینه Developer options انتخاب می کنیم.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۰۲
active game
جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ

آموزش تقلب در بازی Clash Of Clans اندروید

انلود Xmodgames 1.5.1 ابزار هک و تقلب در بازی ها + آموزش تقلب در بازی Clash Of Clans اندروید ( نیازمند به روت )

آموزش کاملا تصویری ( نرم افزار + آموزش = 100% رایگان  )

نیازمند به روت ( بدون روت عملا کاربردی ندارد لطفا سوال نفرمایید )

توجه : این تقلب فقط مختص Clash Of Clans نیست و می تواند برای بازی های دیگر

 نظیر Boom Beach و Candy Cush و Subway و  …  نیز مورد استفاده قرار بگیرد

نکته مهم: هیچ تضمینی نیست که این برنامه 100% بر روی گوشی و اندروید شما کار کند و مشکلی نداشته باشد لذا اگر نتوانستید از برنامه استفاده کنید از ارسال دیدگاه های تکراری اجتناب کنید و منتظر نسخه جدید برنامه باشید.

 Xmodgames از سری نرم افزارها و ابزارهای تقلب و هک در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است که هم اکنون در برترین های اندروید به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach نیز پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید . این نرم افزار در ابندا با نسخه های چینی و بعضا روسی منتشر شد که هم اکنون جدیدترین نسخه کاملا انگلیسی از آن در اختیار شماست .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۰۰
active game
جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ

برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز در ورژن جدید

قبلا آموزش برگرداندن بازی کلش آف کلنز که Save نبوده به شما آموزش داده شد(در اینجا ) که در ورژن جدید این راهنمایی تغییر پیدا کرده است که می توانید آموزش جدید را در این مطلب مطالعه نمایید ...

ابتدا به قسمت setting  یا همان چرخ دنده های دست راست صفحه بروید . از پایین صفحه گزینه Help and Support رو انتخاب کنید .

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۵۷
active game
پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ب.ظ

ربات حمله اتوماتیک کلش آف کلنز ! (Clash Game Bot v3.0.4)

http://uupload.ir/files/0kqw_clashgamebot-3.0.4.jpg

آپدیت 24 - اردیبهشت 1394

قابل اجرا تنها بر روی بلواستکس

از سری برنامه های ربات بازی کلش آف کلنز این بار برایتان برنامه ای گذاشته ایم بنام Clash Game Bot که این برنامه هم مانند برنامه های قبلی که گذاشته بودیم کارش بازی کردن به جای شما است ! ساختن سرباز - دونیت کردن - درخواست نیرو - حمله به دهکده ها و دزدیدن منابع دشمن - آنلاین نگه داشتن شما و ... از مشخصات این نرم افزار ربات Clash Game Bot v3.0.4 است.

همانطور که می دانید شرکت سوپر سل سازنده بازی کلش آف کلنز با این نوع برنامه ها مخالف است و پس از هر آپدیتی ، باگ های بازی را رفع می کند تا اینگونه برنامه ها کارآیی خود را از دست بدهند ولی به هر حال سازندگان این نوع نرم افزارهای ربات هم بیکار ننشسته اند و مطابق با ورژن های جدید بازی ، نرم افزار را آپدیت می کنند ، که این برنامه سورس باز نیز از این قاعده استثنا نمی باشد.
در ادامه مطلب آخرین ورژن این برنامه را که بر روی بازی کلش آف کلنز جدید بدون مشکل کار می کند را دانلود نمایید ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۰۷
active game
يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۲۵ ب.ظ

دانلود آپدیت v20150506 بازی Mortal Kombat X

آپدیت v20150506 بازی Mortal Kombat X امروز بوسیله ی گروه RELOADED منتشر شد. این آپدیت باگ ها و مشکلات زیادی که در بازی مورتال کمبات هنوز باقی است را به طور کلی Fix می کند و همچنین اضافاتی هم برای بازی دارد.
پیش نیازهای نصب Mortal Kombat X Update v20150506

Mortal Kombat X Update v20150506

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۲۵
active game
يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۱۹ ب.ظ

دانلود نسخه ی کامل بازی Grand Theft Auto V برای PC

امروز بالاخره نسخه ی کامل بازی Grand Theft Auto V برای PC توسط RELOADED به طور کامل کرک شد و شما میتوانید بدون هیچ مشکلی بعد از دانلود آن را نصب کرده و اجرایش کنید. این بازی به دلیل DRM که داشت کار گروه های کرک کننده را سخت کرد، ولی بعد از مدتی ما نیز شاهد یک نسخه ی بدون مشکل بازی GTA V خواهیم بود. در حال حاضر میتوان Rockstar را بخاطر انتشار این عنوان بر روی PC بسیار تحسین نمود، زیرا پورت بسیار فوق العاده ای تحویل گیمرها داده است و همچنین بالاترین متای یا همان نمرهی پلتفرم PC را با نمره ی 96 در اختیار خود قرار داد. شما در بازی با سه شخصیت Michael Townley، Franklin Clinton و Trevor آشنا میشوید که همه ی آن ها دنبال یکی زندگی با پول بسیار زیاد هستند و در این میان با یک دیگر همراه میشوند و ماجراجویی های خود را شروع میکنند. هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل و کرک شده ی RELOADED بازی Grand Theft Auto V برای PC را با حجم 61.7 گیگابایت از لینک مستقیم دانلود نمایید.

GTA-V-RELOADED-Cover-PC

لینک دانلود به گزارش وزارت ارشاد حذف شد!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۱۹
active game
يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۱۶ ب.ظ

جزئیات و ویژگی های اسپل رد و برق کلش اف کلنز


همه چیز درباره اسپل رعد و برق کلش آف کلنز - ایرانین کینگز
در این پست شما میتوانید با اسپل لایتینگ یعنی اسپل رعد و برق آشنا شوید

این پست به طور کلی در مورد این جادو توضیحاتی داده شده است که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد

برای دیدن کامل متن به ادامه مطلب مراجعه کنید….

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۱۶
active game