فیلم فور ایرانی
تاریخ و جزییات آپدیت کلش اف کلنز در بهمن ماه :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

اپدیت بهمن 94 کلش اف کلنز

بله دوستان درست خواندید.سوپرسل همانطور که در مطالب قبلی و درکانال تلگرامی اکتیو گیم اشاره شد امروز جزئیات بیشتری از تغییر در روند سرچ برای لوت های (بدست آوردن منابع خوب) منتشر کرد.

برای دیدن جزییات می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید!


در انجمن کلش اف کلنز انوشکا (یکی از اعضای تیم توسعه دهنده) به مواردی اشاره کرده است که به قول خودش تنها بخشی از موارد آپدیت میباشد و بزودی اطلاعات بیشتری منتشر میشود :
۱ – معرفی پاداش گرفتن ستاره
عملکرد ویژگی (Star Bouns) بدین صورت است که اگر شما در وار و یا حمله به دیگران حداقل ۵ ستاره بگیری به صورت روزانه منابع به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد
۲ – معرفی ویژگی خزانه داری

گویا از این بعد در کلن کستل شما قسمتی به نام Treasury یا خزانه داری اضافه میشود (پیش بینی میشود) -خزانه داری امن ترین مکان برای ذخیره ی منابعی که از کلن وار و یا پاداش بدست آوردن ستاره (مورد ۱ ویژگی اپدیت جدید) بدست می آورید میباشد.در واقع این منابع به صورت اتوماتیک در Treasury ذخیره میشود و اگر کسی به شما حمله کند درصد بسیار ناچیزی از آن به غارت میرود.
۳ – معرفی ویژگی Loot cart

این ویژگی با نام حمل کننده لوت ها (گاری لوت) نام گرفته! زمانی که به دهکده ی شما حمله میشود مقداری از منابع دزدیده شده به Loot cart اضافه میشود و زمانی که شما بخواهید این منابع را جمع آوری کنید به صورت اتوماتیک به خزانه داری (Treasury ) برای محافظت بیشتر منتقل میشود.درواقع کلش اف کلنز به شما یک بازی برد-برد هدیه می دهد.حتی اگر به دهکده شما حمله شود بازهم منابعی بدست می آورید!

۴ – اما مورد بعدی در مورد کسانیست که مورد اتک (حمله) قرار میگرند.

از این به بعد وقتی شما مورد اتک قرار میگیرید اگر بخواهید به دهکده ی دیگر حمله کنید با درصد بسیار بالایی بهترین لوت ها و دهکده ها نصیب شما میشود!

۵ – به روز آوری و بالانس جستجوی دهکده ها

این موارد که گفته شد تنها بخشی از آپدیت پیش رو کلش اف کلنز میباشد.باید صبر کرد و دید در روزهای آتی چه ویژگی های جدیدی اعلام میشود.گویا سوپرسل یک عقب نشینی فوق العاده بزرگ کرده و در مطالب قبلی(کلش اف کلنز به کجا می رود) هم ما این روز را پیش بینی کرده بودیم چرا که هیچ شرکت بازی سازی عاقلی چنین کاری با بازی خودش نمیکند!

زمان انتشار آپدیت :

بسیاری از دوستان در مورد زمان منتشر شدن این اپدیت سئوال پرسیدند.در این مورد هیچ اطلاعاتی منتشر نشده اما دو احتمال وجود دارد

۱ – در پایان ماه January 2016 که مصادف میشود با ۱۲ بهمن و اتمام نسخه ی کریسمس

۲ – پایان این هفته و بعد از تعمیرات کلش و پایان بوست ساختمان ها با ۱ جم و اتمام نسخه ی کریسمس
اپکاربران عزیز توجه داشته باشید این فقط یک پیش بینی میباشد و نه خبر قطعی

ساعاتی قبل ماریکا(کارکن سوپرسل) در فروم کلش اف کلنز اعلام کرد:

اپدیت نزدیک است

تغییری در پیش نمایش ها ایجاد شد

لوت کارتی که قرار بود پس از ازاد سازی در کلن کسل قرار گیرد در مخازن قرار خواهد گرفتد

منبع : اکتیو گیم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
active game

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی