فیلم فور ایرانی
استراتژی حمله با دیو – Goblin :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ

استراتژی حمله با دیو – Goblin

http://up.active-game.in/i/downloads/Goblin_level6.png

استراتژی حمله با دیو – Goblin

دیو (Goblin) قدرت زیادی در تخریب و غارت منابع دارند (معادن طلا و اکسیر و ذخایر آنها) ، به طوریکه قدرت تخریبشان ۲ برابر باربارین ها و ۳ برابر کمانداران در مقابله با این نوع ساختمان عا است. اما در عوض دارای سلامتی نسبتا کمتری هستند.

http://up.active-game.in/i/downloads/635px-Goblins_level_3.jpegدیو ها (Goblin) برای سرقت منابع دشمن بسیار مناسب می باشند. ابتدا برای باز کردن مسیرِ ذخایر دشمن از دیوارشکن (Wall Breaker) استفاده کنید، سپس با استفاده از باربارین یا غول یا هر واحد دیگری که سلامتی بیشتری دارد ساختمان های دفاعی دشمن بخصوص خمپاره انداز (Mortar) را منحرف کنید تا دیو ها براحتی منابع دشمن را خالی کنند زیرا دیو ها با یک شلیک ممکن است نابود شوند.

بزرگترین ضعف دیو ها (Goblin) آسیب پذیری بسیار بالای آنها در برابر شلیک ها انفجاری (خمپاره انداز و برج جادوگر و…) است که ممکن است کل آنها را یکجا نابود کند. برای جلوگیری از این مشکل بجای اینکه آنها را به صورت یکجا آزاد کنید، شما میتوانید آنها را به صورت موجی آزاد کنید و همزمان از باربارین و دیگر نیرو ها برای منحرف کردن سیستم دفاعی دشمن استفاده کنید.

زمانی که تمام ساختمان ها تدافعی دشمن نابود شده است، برای اینکه قبل از پایان زمان، ۱۰۰% روستا را تخریب کنید، با توجه به سرعت بالای دیو ها (Goblin)، شما می توانید از آنها برای تخریب سریع بقیه ساختمان ها استفاده کنید.

دیو ها برای خنثی کردن تله های دشمن بسیار عالی هستند. زیرا آنها سرعت بالایی دارند و پس از آشکار شدن تله ها، به سرعت از بُرد آنها خارج می شوند و هیچ آسیبی نمی بینند.

منبع : اکتیو گیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی