فیلم فور ایرانی
استراتژی حمله با غول :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۳۳ ب.ظ

استراتژی حمله با غول

http://up.active-game.in/i/downloads/288px-Giant_new_render.png

استراتژی حمله با غول – Giant

غول ها (Giant) سربازهای بزرگی هستند که قادر هستند به مواضع دشمن خسارات زیادی وارد کنند، ولی کارایی آنها در مقایسه با فضایی که اشغال می کنند به نظر پایین است . آنها ابتدا به ادوات دفاعی دشمن حمله می کنند. وجود غول ها در تعداد زیاد می توان برای فلج کردن کردن یک روستای بزرگ کافی باشد.


یک استراتژی خوب تهاجمی این است که اردوگاه ارتش (Army Camp) خود را پر از غول (Giant) و کماندار (Archer) کنید. این دو نیرو در کنار هم می توانند براحتی روستاهای دشمن را نابود کنند. در این استراتژی از غول برای منحرف کردن ساختمان های دفاعی دشمن استفاده کنید و  در پشت سر آنها کمانداران را برای پاکسازی روستای دشمن رها کنید.

در آغاز حمله چند غول (Giant) را نزدیک خمپاره انداز (Mortar) یا برج جادوگر (Wizard Tower) رها کنید. به محض اینکه خمپاره انداز شلیک کرد تعدادی دیوارشکن (Wall Breaker) برای بازکردن راه غول ها رها کنید و پس از باز شدن دیوار ها  بقیه غول ها را بزنید. بعد از تخریب ساختمان های دفاعی قوی دشمن مثل خمپاره انداز (Mortar) یا برج جادوگر (Wizard Tower) شما می توانید از سربازان دیگر و  ضعیف تر مثل کماندار (Archer) یا گابلین (Goblin) برای پاکسازی روستا استفاده کنید.

غول سلامتی (Hit Point) نسبتا خوبی دارد ولی دارای سرعت کم وقدرت تهاجمی پایین است. استفاده از چند فرشته (Healer) در کنار غول ، تاثیر زیادی در عملکرد آنها دارد.

غول ها (Giant) در برابر ساختمان های دفاعی که در کنار یکدیگر قرار دارند بسیار ضعیف عمل می کنند. (چون ممکن است هر غول به سمت یک ساختمان برود)

همچنین شما می توانید از  غول به عنوان طعمه برای منحرف کردن ادوات دفاعی استفاده کنید تا با سربازان قوی تر مثل پکا (P.E.K.K.A) یا اژدها (Dragon) و… به روستا حمله کنید.

یکی دیگر از استراتژی های تهاجمی غول (Giant) ، استفاده ی گروهی از آنها در کنار چند فرشته (Healer) است. ولی دقت داشته باشید که در این استراتژی ساختمان های ضد هوایی را در  نظر داشته باشید زیرا سلامتی فرشته پایین است و براحتی نابود می شود.

منبع : اکتیو گیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی