فیلم فور ایرانی
استراتژی استفاده از دیوار شکن در حمله – Wall Breaker :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ق.ظ

استراتژی استفاده از دیوار شکن در حمله – Wall Breaker


200px-Wallbreaker_new

دیوارشکن ها (Wall Breaker) سریع تر از هر سرباز دیگری دیوارهای روستای دشمن را خراب می کنند و راه را برای سربازان دیگر برای ورود به پایگاه دشمن فراهم می کنند.

هزینه ساخت دیوارشکن ها با توجه به سلامتی پایینی که دارند نسبتا بالاست، برای همین رها کردن بدون برنامه آنها در جنگ ممکن باعث شکست خوردن شما شود، برای مقابله با این مشکل ابتدا یک یا دو غول (Giant) را رها کنید تا توجه ساختمان های دفاعی به آنها جلب شود سپس وال بریکر ها را به تعداد مناسب (مثلا 2 یا 3) رها کنید تا دیوار ها را نابود کنند و راه برای بقیه سرباز های شما باز شود.

یک دیوارشکن سطح 5 می تواند در یک چشم به هم زدن لایه ای دیوار سطح 5 را نابود کند در حالیکه 5 غول سطح 5 این کار را در عرض 10 ثانیه انجام می دهند.

دیوارشکن (Wall Breaker) ها بسیار موثر خواهند بود اگر شما تعداد مورد نیاز (مثلا 2 تا) از آن ها را در همزمان رها کنید تا به سمت یک لایه از دیوار حرکت کنند.

پس از اینکه لایه اول توسط دیوارشکن نابود شد شما برای ورود به لایه دوم دوباره از دیوارشکن ها به همین ترتیب استفاده کنید.

با توجه به اینکه تخریب دیوارشکن ها (Wall Breaker) به صورت انفجاری و تا شعاع 2 بلوک است شما می توانید از آنها نیز برای آسیب زدن به ساختمان های چسبیده به دیوار نیز اسفاده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی