فیلم فور ایرانی
استراتژی حمله با بالون نظامی – Balloon :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

استراتژی حمله با بالون نظامی – Balloon

586px-Balloon_level_3

بالون ها بمب بزرگی را داخل روستای دشمن پرتاب می کنند و ناحیه وسیعی را منفجر می کنند، ولی براحتی توسط ضد هوایی ها نابود می شوند. بالون ها ابتدا به تخریب مواضع دفاعی دشمن می پردارند.

توجه داشته باشید قبل از رها کردن بالون ها (Balloon)، ساختمان های دفاعی هوایی مثل برج کماندار (Archer Tower)، برج جادوگر (Wizard Tower) و ضد هوایی (Air Defense) را نابود کنید. همچنین به نیروهای داخل قلعه قبیله (Clan Castle) دشمن توجه کنید زیار براحتی می توانند کار بالون ها را تمام کنند.

   بالون ها (Balloon) برای حمله در قسمت تک نفره بازی (Single Player Campaign) بسیار مفید هستند. شما می توانید براحتی ضد هوایی ها را نابود کنید و سپس با یک بالون کل روستا را نابود کنید. زیرا در این قسمت برای حمله محدودیت زمانی وجود ندارد.

   هنگامی که در نبرد واقعی با بازیکنان دیگر هستید توجه داشته باشید که شما برای حمله محدودیت زمانی دارید (3 دقیقه).  باید سریع ضد هوایی ها را نابود کرده و بالون ها را رها کنید.

   اگر زمان و اکسیر برای شما در اولویت نیست، شما می توانید ابتدا یک اژدها در نزدیکی یکی از سلاح های هوایی دشمن رها کنید و سپس از بالون ها (Balloon) استفاده کنید. این روش می تواند زمان مقاومت بالون ها را افزایش دهد.

   هیچگاه بالون ها را در فاصله ی دور از سلاح های هوایی رها نکنید. زیرا با توجه به سرعت پایین و سلامتی کمی که دارند، خیلی زود نابود می شوند.

   اگر چه بالون (Balloon) سرعت بسیار پایینی دارد ولی میزان آسیب رسانی آن خوب است. شما می توانید برای افزایش سرعت آنها از یک طلسم خشم (Rage Spell) استفاده کنید. بالون خشمگین (Rage-Balloon) بسیار موثر و خطرناک است. ولی با توجه به زمان زیاد برای ساخت بالون و طلسم خشم، این استراتژی زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی