فیلم فور ایرانی
استراتژی حمله با جادوگر – Wizard :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ق.ظ

استراتژی حمله با جادوگر – Wizard

Wizard_awesome11

جادوگر (Wizard) یک نیروی جادویی وحشتناک در میدان جنگ است که یک ردای بلند بر تن دارد. جادوگر از نظر حمله ای بسیار به کماندار شبیه است به طوریکه می تواند از فاصله ی دور و از پشت دیوار به هدف اسیب بزند. آنها گلوله های آتشی که قدرت و خسارت زیادی دارد را پرتاب می کنند .


سلانتی جادوگر معمولا برای تحمل تعدادی شلیک انفجاری (Mortar , Wizard Tower) مناسب است ولی در برابر سلاح های که نقطه ای شلیک می کنند (Cannon , Archer Tower) دچار مشکل می شوند. با توجه به این عدم توانایی جادوگر در برابر شلیک ها پشت سر هم ، معمولا از این سرباز برای پشتیبانی در پشت سر سربازان مقاوم تر مثل غول (Giant) یا پکا (P.E.K.K.A) استفاده می شود.

توانایی جادوگر (Wizard) در حمله از پشت دیوارها و همچنین شلیک از فاصله دور ، این سرباز را بسیار مفید کرده است. زیرا این سرباز می تواند بدون اینکه مورد حمله سلاح های انفجاری (Mortar , Wizard Tower) قرار بگیرند . روستای دشمن را نابود کنند.

شما می توانید از باربارین به عنوان سپر برای جادوگر (Wizard) استفاده کنید، بطوریکه سلاح های دشمن متوجه باربارین ها باشند و جادوگران با توجه به توانایی شلیک از فاصله ی دورتر، با آتش قوی که دارند سلاح ها را نابود کنند.

برای به حداکثر رساندن تاثیر جادوگر (Wizard)، شما می توانید گروهی از آنها را در اندازه ی مناسب و معقول به همراهی تعدادی غول (Giant) یا پکا (P.E.K.K.A) به عنوان طعمه، استفاده کنید.

جادوگر (Wizard) در نابود کرد سربازان داخل قلعه قبیله (clan castle) توانایی شگفت انگیزی دارد. بطوریکه با توجه به قدرت انفجاری بالایی که داردریال  با یک شلیک می تواند گروهی از سربازان رل نابود کند. استفاده از 1 یا 2 جادوگر برای نابودی سربازان داخل clan castle می تواند جایگزین خوبی برای طلسم صاعقه (Lightning Spell) باشد.

اگر چه جادوگر () قدرت آتش بالایی دارد و فقط 4 فضا اشغال می کنند، ولی این سرباز در برابر بمب غول پیکر (Giant Bomb) و تله فنری (Spring Trap) بسیار آسیب پذیر هستند. برای جلوگیری از این مشکل، هیچ وقت جادوگران را به صورت یکباره و در یک مکان رها نکنید (به صورت خطی رها کنید).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی