فیلم فور ایرانی
5چیز که از بن شدن شما جلوگیری میکند ! :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ

5چیز که از بن شدن شما جلوگیری میکند !

banned in clash of clans

بن شدن یکی از مشکلات رایج در بازی کلش اف کلنزه که اکثر مواقع به دلیل عدم اطلاعات کافی پیش میاد . لازم دیدم در این پست یک سری اطالاعات راجبه این موضوع برای شما بیان کنم . پس در ادامه با ما باشید


به تازگی سوپرسل قوانین و مقرارات سخت تری رو برای مجازات سو استفاده کننده ها و کسانی که رفتار نادرستی در بازی دارند در نظر گرفته ( دوستان گل به عنوان یک داداش بزرگتر میگم لطفا از فحش دادن در گلوبال چت خود داری کنید . واقعا کار زشتیه و لطفا به عرب ها هم فحش ندید ، اونا هم مثل ما ادم هستن و دلیلی برای دشمنی و کینه توزی وجود نداره و اگر هم دیدید کسی این کار رو میکنه سریعا اون شخص رو report و سپس  mute کنین ) . البته جدا از اینکه اگر رفتار درستی نداشته باشین خود سوپرسل بن میکنه و یا اگر کسی گزارش بده کار شما رو ، سوپرسل پیگیری میکنه و بن میکنه ، از نظر اخلاقی هم درست نیست . در این پست میخوایم راه هایی رو که امکان داره با انجام اون بن بشید بررسی کنیم .
انواع بن در بازی کلش اف کلنز

وقتی صحبت از بن میشه ، حالت های مختلفی پیش میاد . برای مثال بن شدن از چت جهانی ، بن شدن از بازی و بن شدن به طور دائم و بسته شدن کامل اکانت .
بن شدن از چت جهانی یا گلوبال چت

بن شدن از چت جهانی ۲ دلیل میتونه داشته باشه ، اول اینکه شما با یک زبان غیر قابل قبول برای بازی ( مثل زبان ایرانی که در بازی هنوز مورد قبول نیست ) به صورت اسپم یک مطلب رو پشت سر هم ارسال کنید گه باعث بن شدن به مدت ۲۴ ساعت میشه یا به طور هم زمان به وسیله ۷ نفر ریپورت بشین که این هم باعث بن شدن شما در بخش چت میشه .

banned from global chat Clash of Clans banned global chat

البته خوب این مشکل وجود داره که ۴ تا بچه پیدا بشن در چت و بیخود و بی جهت شروع کنن به ریپورت افراد بی گناه ولی خوب کمه و به تنهایی کاری از پیش نمیبرند . این رو هم بگم که اگر شما به طور مکرر از چت بن بشید امکان داره برای مدتی نیز از بازی بن بشید .
بن شدن به صورت موقت از بازی

خوب یک نوع دیگر بن این مدله که در اون شما برای مدت کوتاهی از بازی بن میشید . بین ۱ تا ۷ روزه معمولا و دلیل های متفاوتی داره . که در اینجا ما به دلیل های که زیادتر پیش اومدن میپردازیم .
۱- ساختار مپ شما :

دیدین همتون چیدمان هایی رو که یک شکل زشت رو نمایش میدن و شاید در نگاه اول خنده دار باشه . اما بدونین که این بازی رو از یک بچه ۵ ساله تا یک ادم ۸۰ ساله دارن انجام میدن و رعایت نکردن مسایل اخلاقی در این رابطه برای سوپرسل بسیار مهمه و اگر مپ شما رو ببینین و یا توسط کسی گزارش بشه شما به طور موقت از بازی بن میشید .

اما اگر بن شدیم چه کنیم ؟ تنها راه اینه که صبر کنید تا بازی براتون دوباره باز بشه و سریعا این مپ رو پاک کنید و دیگه تکرار نکنید .
۲-بن بی دلیل ( بی دلیل هم نه به خاطر توضیحات کلن شما )

اگر در قسمت توضیحات کلن شما چیز نامربوطی نوشته بشه و سوپرسل متوجه اون بشه . سوپرسل نمیتونه تشخیص بده چه کسی اون متن رو نوشته و به همین دلیل کل کلن رو بن میکنه . شاید شما کاری نکرده باشین اما بودن در کلنی که توضیحات نادرستی داره جرمه .

banned for clan description in clash of clans Clash of Clans banned

مثل حالت قبل صبر کنید تا تموم بشه زمان بن و داخل بشین و توضیحات کلن رو درست کنین . البته بفهمین چه کسی این متن رو در توضیحات کلن نوشته و اون فرد رو اخراج یا جریمه کنید . البته بعد از این اتفاق بهتره کلن رو عوض کنید . چون بن اول ۲ روز برای همه اعضا کلنه اما اگر برای بار دوم بن بشین به مدت یک هفته و برای بار سوم به طور دائمیه . اگر یادتون باشه چند وقت پیش این اتفاق برای کلن اول ایران افتاد و کلن رو کلا عوض کردن .
۳- داشتن چند اکانت

میدونم شنیدن این خبر برای شما خوب نیست اما اگر شما فکر میکنید که با داشتن ۲ دستگاه میتونین ۲ بازی داشته باشین سخت در اشتباهین و سوپرسل این رو خلاف قوانین خودش میدونه . پس به شدت مراقب باشید چون امکان بن شدن وجود داره .

حتی استفاده از برنامه های شبیه ساز آندروید برای سوپرسل غیر قانونی محسوب میشه . میدونم همه شما از بلواستکس استفاده کردید و بن نشدید اما بودن کسانی که بن شدن .
۴-استفاده از راه های خرید جم دیگر و هک بازی

خوب این رو که دیگه میدونستین ، همه از xmod استفاده میکنیم اما کاملا بر خلاف قانونه سوپرسل هستش و اگر سوپرسل بخواد میتونه اکانت ما رو بن کنه :) اما این مورد به راحتی از بن خارج نمیشه و شما باید به سوپرسل نامه بزنید و اعلام پشیمانی کنید تا سوپرسل اجازه دوباره بازی کردن رو بده .
بن شدن همیشگی از بازی

مدل اخر بن شدن به طور همیشگی هست . اگر شما اشتباهات بالا رو به صورت مکرر و همیشگی مرتکب بشین (حداقل ۲بار ) امکان داره برای همیشه بازی شما بن بشه و دیگه فرصت بازی نداشته باشین .

نظرات  (۲)

سلام. ببخشید ی سوال دارم خیلی درگیرم کرده من الان شش تا اکانت رو گوشیمه و با همه بازی میکنم لولشونم 101،77،75،74،52،76 دارم من باید چکار کنم چکار کنم اگه بن بشم چ خاکی تو سرم بریزم از طرفی نمیشه بقیه رو بذارم کنار که ترو خدا کمکم کنید و راهنمایی مرسی
سلام .من سه تا اکانت دارم که دو تاش لولش زیر 10 هستو یکیشم 70 .....تو گلوبالم فحش ندادم ....مپمم بد نیست عادیه .....کلنمم توضیحات اشتباهی نداره البته  از اکانتم 2 نفر با دو تا دستگاه استفاده میکنن الانم وقتی وار بازی میشم مینویسه تا دو هفته مسدود شده .میشه لطفا راهنماییم کنین ک بدونم چرا و چ کار کنم؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی