فیلم فور ایرانی
دانلود Patch شخصیت های بازی Mortal Kombat X :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

دانلود Patch شخصیت های بازی Mortal Kombat X

امروز نیز پست دانلود Patch شخصیت های بازی Mortal Kombat X را برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده ایم. ما برای شما دو پچ را قرار داده ایم که یکی توسط گروه BAT کرک شده است و حجم بسیار کمی دارد، یک پچ دیگر به صورت نصبی میباشد و حجمی معادل 797 مگابایت دارد و در صورت کارنکردن پچ چند کیلوبایتی میتوانید این Patch نصبی را دانلود و Install نمایید. سازندگان این بازی مدتی قبل از عرضه ی بازی اعلام کردند، که چند شخصیت این بازی باید خریداری شود، که یکی از آن ها شخصیت فوق العاده قدرتمند و قوی Goro بود. شما با نصب این دو آنلاکرها میتوانید، چند شخصیت Goro و چند شخصیت دیگر را در بازی خود ببینید و به مبارزه بپردازید. هم اکنون میتوانید Patch شخصیت های بازی Mortal Kombat X را با در ادامه ی مطلب با آموزش نصب و لینک مستقیم دانلود نمایید.

Mortal-Kombat-X-Charcters-DLC

| نسخه ی نصبی و غیر نصبی Patch |

| آموزش نصب Patch در ادامه ی مطلب |

  • حجم Patch ها : 797 مگابایت | زیر 1 مگابایت
  • پلتفرم : کامپیوتر
  • تاریخ انتشار : 2014/4/26
  • پسورد فایل های فشرده : www.game2dl.com
بخش دانلود

 لینک مستقیم Mortal Kombat X Characters Preorder – نسخه ی نصبی

لینک مستقیم Mortal Kombat X Goro Character Preorder Bonus DLC-BAT – نسخه ی غیر نصبی


آموزش Patch نصبی :

ابتدا فایل بالا با برنامه idm را دانلود کنید و سپس آنتی ویروستان را غیرفعال و خاموش نمایید و حالا با برنامه winrar فایل های بالا را از حالت فشرده خارج نمایید. بعد از استخراج شما فایل نصبی ای پچ با نام MK10_Patch.exe خواهید داشت که ابتدا باید آن را نصب نمایید و بعد از نصب کامل وارد پوشه ی Crack شوید و تمام محتویات آن را درون بازی خود بریزید و حال بازی را اجرا نمایید. در آخر با توجه به نوع سیستم تان نرم افزارهای لازم برای اجرای بازی یعنی vcredist و DirectX که در پایین پست قرار دارند را از زیر دانلود و نصب نمایید.

آموزش Patch غیر نصبی :

ابتدا فایل بالا با برنامه idm را دانلود کنید و سپس آنتی ویروستان را غیرفعال و خاموش نمایید و حالا با برنامه winrar فایل های بالا را از حالت فشرده خارج نمایید. بعد از استخراج شما فایل AddOnContent خواهید داشت که محتوای آن را درون بازی خود بریزید یا همان پوشه را درون بازی Copy و Past کنید.. در آخر با توجه به نوع سیستم تان نرم افزارهای لازم برای اجرای بازی یعنی vcredist و DirectX که در پایین پست قرار دارند را از زیر دانلود و نصب نمایید.

توجه بسیار مهم!!! :

پیشنهاد گیم تو دی ال این است که ابتدا فایل غیرنصبی که حجمی بسیار کمی را دارد را دانلود نمایید و اگر بر روی بازی شما کار نکرد، پچ نصبی که حجم بالایی دارد را نصب نمایید.

نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی که حتما باید نصب شوند :

توجه : موقع نصب برنامه های زیر باید به اینرنت وصل بمانید، تا آخرین نسخه آن ها دانلود و نصب شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۷
active game

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی