فیلم فور ایرانی
جزئیات و ویژگی های اسپل رد و برق کلش اف کلنز :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۱۶ ب.ظ

جزئیات و ویژگی های اسپل رد و برق کلش اف کلنز


همه چیز درباره اسپل رعد و برق کلش آف کلنز - ایرانین کینگز
در این پست شما میتوانید با اسپل لایتینگ یعنی اسپل رعد و برق آشنا شوید

این پست به طور کلی در مورد این جادو توضیحاتی داده شده است که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد

برای دیدن کامل متن به ادامه مطلب مراجعه کنید….


خلاصه:  + طلسم رعد و برق اولین طلسم قفل در کارخانه طلسم است و بعد از ساخت ساختمان باز میشود.  + هنگامی که این طلسم استفاده می شود، تعدادی رعد و برق از آسمان رها میشود ، این طلسم به تمام ساختمان ها و نیروهای دشمن به صورت تصادفی(در یک دایره)آسیب میرساند.تنها نقطه که خسارت کامل از طلسم دریافت نقطه وسط آن است.

استراتژی تهاجمی:
+ یک استراتژی مفید است برای بدست آوردن دارک اکسیر که بسیار با ارزش است و میتوان بوسیله این طلسم به راحتی تمام یا نیمی از انبار فرد را خالی کرد(در صورت داشتن چند طلسم رعد و برق).  + طلسم رعد و برق اغلب برای نابودی دفاع قوی دشمن، مانند خمپاره، برج جادوگر، و دفاع هوایی استفاده می شود.   دو طلسم رعد و برق معمولا برای از بین بردن ملات و یا جادوگر برج کافی است، مگر اینکه به هدف سطح بسیار بالاتر از رعد و برق املا است.   دفاع هوایی تقریبا همیشه نیاز به حداقل سه طلسم رعد و برق دارد. استفاده عمده دیگر برای طلسم رعد و برق در از بین بردن نیروهای کستل کلن است. زمانی که آنها مفتول در کویل کردن اند، طلسم می تواند به طور کامل یک گروه کامل از نیروهای درجه ۱ را با سهولت از بین ببرد.  + استراتژی جام شکار خوب است به استفاده از رعد و برق حملات ناخوشی را از دفاع هوایی و سپس استقرار اژدها. طول می کشد تا کمتر از ۳ رعد و برق حملات ناخوشی را از دفاع هوایی از هر سطح، و دفاع هوایی در سطح بالاتر نیاز سطح بالاتر رعد و برق حملات ناخوشی به آنها را پایین. خورخه یائو در مصاحبه خود اظهار داشت که او با استفاده از این تاکتیک برای کمک به او در رسیدن به شماره یک در فهرست برترین بازیکنان.  + طلسم رعد و برق نیز می تواند به عنوان شبه دیوار شکن در صورت لزوم استفاده می شود.  + دو طلسم رعد و برق میتواند دو ساختمان مجاور (به عنوان مثال برج جادوگر و مرتار) را از بین ببرد(در صورتی که طلسم را طوری رها کنید که هر دو را در شعاع خود بگیرد) . طلسم رعد و برق می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کشتن / آسیب قهرمانان به طور مستقیم با حذف رعد و برق حملات ناخوشی بر روی آنها و به طور همزمان برای کشتن نیروهای کستل در صورت زمان بندی درست است.

اطلاعات:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی