فیلم فور ایرانی
دانلود بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای PC :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ

دانلود بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای PC

بازی Witcher 3: Wild Hunt برای PC توسط کمپانی WB Games منتشر شد. بازی ویچر 3 : وحشی شکار را کمپانی لهستانی CD Project Red تولید کرده و توسعه داده است. داستان بازی The Witcher 3 درباره سرگذشت یک شکارچی جهش یافته به نام Geralt Rivia است. بر طبق اسطوره ها و روایت های افسانه ای کتاب ساپووسکی ویچرها جادوگرانی هستند، که در دروان طفولیت برای کارهای خارق العاده تربیت می شوند و به توانایی نبرد با نیروهای ترسناک اهریمنی را بدست می آورند و این دسته از انسان ها بخش عواطف و احساسات در آن ریشه می خشکاند و به جای آن خصوصیات و مهارت های بوجود می آید که می توانید با موجودات و هیولاهایی که کسی توانایی مقابله در برابر آن ندارد، به مباره بپردازند و همچنین Witcher ها مهارت خلق معجون های جادویی را هم دارند. خیلی از ویچرها از این مهارت جنگی خود کسب درآمد می کنند و با هیولاها و موجوداتی که روستاها را مورد تهدید قرار می دهند ، مبارزه می کنند و به ازای آن پول می گیرند. اما Geralt تنها ویچری است که با بقیه متفاوت است و دست سرنوشت پیمان بسته است او را برترین ویچر در جهان لقب دهد.


داستان بازی به اتفاقات بعد از نسخه دوم اشاره دارد و گرالت الان دیگر پیر شده است ، ولی هنوز زرنگ بودن و چالاکی خود را حفظ کرده است. شروع بازی از جایی است که گروه The Witcher 3: Wild Hunt

شورشی Wild Hunt  تمام روستاها را مورد غارت و تهاجم قرار میدهند و هر ده و روستایی که سر راهشان قرار بگیرد به آتش می کشن و از طرف دیگر پادشاهی Nilfgaard به پادشاهی شمالی حمله کرده است و قصد تصرف آنجا را دارد. با این وجود حالا گرالت باید تصمیم بگیرد به کمک مردم غارت زده برود، یا با پادشاهی Nilfgaard مبارزه نمایید و یا با گروه اشباح Wild Hunt که به دنبال او هستند به جدال بپردازد. بر اساس تصمیم های مختلف شما ،بازی 36 پایان متفاوت خواهد داشت. ویچر 3 لذت یک گرافیک نسل هشتمی را به شما گیمرها خواهد چشاند و موتور گرافیکی بازی RED Engine 3 است به همین دلیل بازی قطعا گرافیک بسیار بالایی دارد. در این نسخه طبق گفته ی سازندگان کیفیت Texutre این بازی بسیار بالا میباشد و حال تصور کنید، که محیط بسیار بزرگ این بازی که دقیقا 20 درصد بازی افسانه ای The Elder Scrolls V: Skyrim است را باید با چه سخت افزاری پردازش کرد. همچنین این بازی دارای 12000 انیمیشن بوده که باعث میشود تک تک اجسامی که در اطراف خود میبنید به یک شکل نباشند و بسیار متفاوت تکان بخورند. هم اکنون نسخه GOG بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کامپیوتر را با حجم 25.3 گیگابایت با لینک مستقیم در ادامه مطلب برای شما قرار داده ایم.


نکته : فعلا تنها نسخه منتشر شده GOG Version 3DM است، که برای اجرا نیاز به کرک ندارد و تا 19 MAY و پچ روز اول به صورت DRM  free و قابل بازی هستند.

| نسخه اصلی بازی 19 May منتشر میشود، این نسخه تنها جهت تست تا قبل از 19 می بدون کرک قابل بازی است |

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

  • سیستم عامل : Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 – 64bit versions only
  • پردازنده : Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz or AMD CPU Phenom II X4 940
  • کارت گرافیک: Nvidia GPU GeForce GTX 660 or AMD GPU Radeon HD 7870
  • رم مورد نیاز : 6GB Ram
  • آداپتور گرافیکی : Direcx 11
  • هاردیسک مورد نیاز : 40GB Free

سیستم پیشنهادی برای بازی :

  • ویندوز : (Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit Operating System Required
  • پردازنده : Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz or AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
  • کارت گرافیک: Nvidia GPU GeForce GTX 770 or AMD GPU Radeon R9 290
  • رم مورد نیاز : 8GB Ram
  • آداپتور گرافیکی : Direcx 11
  • هاردیسک مورد نیاز : 40GB Free

The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3: Wild Hunt

توجه مهم : تمام فایل های فشرده سایت گیم تو دی ال چندین بار تست شده اند و دارای ریکاوری 5% می باشند، لذا به هر دلیلی از جمله نوسانات اینترنت ، قطع شدن و ناقص دانلود شدن موقع استخراج فایل های فشرده به ارورهایی همچون CRC و … برخوردید ، از داخل برنامه Winrar و گزینه Tools عبارت Repair Archive را بزنید، تا پارت ناقص دانلود شده شما ترمیم شود و سپس فایل خراب حذف کنید و اسم فایل ریکاوری شده را به اسم همان فایل تغییر نام دهید و بعد Extract نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی