فیلم فور ایرانی
جزئیات Legend Tournament :: کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

کلش اف کلنز|هک کلش اف کلنز

بروزترین مرجع بازی کلش اف کلنز و بروزترین اخبار کلش اف کلنز
مشخصات بلاگ

Clash-of-clans

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۵ ب.ظ

جزئیات Legend Tournament


جزئیات Legend Tournament

لیگ جدید Legend در ورژن جدید به ۵۰۰۰ کاپ نیاز دارد. این لیگ دارای یک تورنومنت می باشد که هیچ حرکت یا ماموریت خاصی در این تورنومنت نیست و فقط شامل شمارش کاپ بازیکنان برتر است. بصورت ماهانه بازیکنان برتر این تورنومنت (دارای بیشتر از ۵۰۰۰ کاپ) شامل موارد زیر خواهند بود :

نمایش رتبه جهانی فعلی آنها روی نشان این لیگ

نمایش مقدار کاپ (که بالای ۵۰۰۰ است) و رنک جهانی به صورت دائمی در پروفایل کاربر

جزئیات Legend Tournament

بقیه جزییات در ادامه ی مطلب

نمایش نام قهرمانان هر تورنومنت در تب بازیکنان برتر (Top player)

بعد از پایان هر تورنومنت کاپ های بالای ۵۰۰۰ به ۵۰۰۰ کاهش پیدا کرده و مقدار کاهش پیدا کرده به عنوان Legend Trophy برای بازیکن ثبت می شود (مثلا اگر ۵۰۱۸ باشد، مقدار ۱۸ کاپ به مجموع Legend Trophy اضافه شده و کاپ به ۵۰۰۰ ریست می شود)

Legend Trophy بصورت دائمی می باشد و به هیچ وجه کاهش پیدا نمی کند.

نخستین بازیکنی که موفق به رسیدن به لیگ Legend شد فردی اماراتی به نام شاهین بود. به این بازیکن در فیسبوک رسمی بازی تبریک گفته شد.

جزئیات Legend Tournament

نگاهی به سیستم لیگ ها در گذشته :

حدود ۲ سال قبل، زمانی که سیستم لیگ به بازی اضافه شد. تمام تغییرات و تعداد کاپ های کل بازیکنان توسط سوپرسل مورد بررسی قرار گرفته. نمودار زیر نمایانگر این بررسی است

این بررسی ها نشان داد در سال ۲۰۱۳ بیشترین رقابت بازیکنان در محدود ۳۰۰۰ کاپ بوده است و حدود ۱۵۰ نفر فقط بالای ۳۱۰۰ کاپ داشته اند و هیچ کسی بالای ۳۲۰۰ کاپ نداشته است.

اما اکنون بررسی ها نشان می دهد که :

بیشترین رقابت در محدوده ۴۷۰۰ کاپ می باشد، حدود ۱۵۰ نفر در جهان بالای ۴۸۰۰ کاپ هستند و هنوز هیچ کسی به ۵۰۰۰ کاپ نرسیده است.

با این تفاسیر لازم بوده تا لیگ های جدید به بازی اضافه شود تا بازیکنان سطح بالا برای ماندن در بالاترین سطح از لیگ ها و حضور در Legend Tournament به رقابت بیشتر وادار کنند و همچنین به وسیله این لیگ ها و نتایج بدست آمده در این تورنومنت ها سیستم پیدا کردن حریف برای این بازیکنان سریعتر و عادلانه تر خواهد بود (مثلا قبلا ممکن بود با حریفی روبرو شویم که در صورت پیروزی تنها یه کاپ بگیریم ولی در صورت شکست ۳۹ کاپ از دست بدهیم) ولی با وجود این لیگ ها بازیکنان برتر در گروه های مختلف دسته بندی شده اند.

در گذشته اگر بازیکنی به مقدار بالایی کاپ (مثلا ۴۹۷۰) می رسید، زمان زیادی را در لیست بازیکنان برتر (Top Player) می ماند و لزومی نمی دید تا برای ماندن در این جایگاه حمله های سنگین انجام دهد بنابراین لازم بود تا رقابت در بالا کمی گرم تر شود. یکی از ویژگی های این تورنومنت کاهش کاپ ها به ۵۰۰۰ پس از پایان دوره یک ماهه می باشد. این باعث می شود با شروع تورنومنت جدید شرایط برای همه یکسان شود و هر بازیکنی شانس بدست آوردن رتبه اول را داشته باشد و همچنین بازیکنان برتر همواره مجبور به رقابت و مبارزه برای حفظ جایگاه خود و افزایش مقدار Legend Trophy خواهند بود.

طبق گفته سوپرسل این اولین قدم برای ایجاد یک تحول بزرگ در بازی است و در آینده فعالیت ها و رقابت های بیشتر و جذاب تری به این تورنومنت اضافه خواهد شد و شامل بازیکنان بیشتری خواهد بود.

منبع : اکتیو گیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی